Felhasználó menedzsment
A rendszer adminisztrátorok számára megjelenő általános felhasználó menedzsment, ahol a rendszer összes felhasználója listázódik.
Az alábbi adatok jelennek meg a felületen:
- Teljes név: A felhasználó teljes neve, ami rögzítésre került.
- Email cím: a felhasználó email címe, ami meg lett adva.
- Státusz: Aktív vagy Letiltott, rendszer adminisztrátorként van lehetőség ezen módosítani a felhasználókkal kapcsolatban.
- Jogok: egymás alatt listázva az adott felhasználó összes joga a rendszerben.
- Vízi fuvarozó jog esetén a "Vízi fuvarozó" felirat jelenik meg.
- Kikötő jog esetén az alábbi felirat jelenik meg: "Kikötő név - Jog neve".
- Rendszer adminisztrátor esetén a "Rendszer adminisztrátor" felirat jelenik meg.
- Regisztráció időpontja.
- Utolsó bejelentkezés időpontja.
Akciók a felületen:
- Letiltás: csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó státusza aktív. Megerősítő dialógus után az adott felhasználó státusza letiltottra változik. A bejelentkezett felhasználónál ez az akció inaktív, saját magát nem tudja letiltani.
- Feloldás: csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó státusza letiltott. Megerősítő dialógus után az adott felhasználó státusza aktívra változik.
A letiltott felhasználóval kapcsolatban támasztott követelmények:
- Letiltáskor az adott felhasználót ki kell jelentkeztetni mindenhonnan, ahol be van jelentkezve a token timeout figyelembe vételével (tehát a letiltás nem azonnali az architektúra sajátosságai miatt, de perces nagyságrendű).
- A letiltott felhasználó nem tud semmilyen műveletet végezni még korábban érvényes bejelentkezéshez tartozó autentikációs adatokkal sem.
- A letiltott felhasználó nem tud bejelentkezni a rendszerbe.