Kihagyás

Felhasználó menedzsment

A rendszer adminisztrátorok számára megjelenő általános felhasználó menedzsment, ahol a rendszer összes felhasználója listázódik.

Az alábbi adatok jelennek meg a felületen:

  • Teljes név: A felhasználó teljes neve, ami rögzítésre került.
  • Email cím: a felhasználó email címe, ami meg lett adva.
  • Státusz: Aktív vagy Letiltott, rendszer adminisztrátorként van lehetőség ezen módosítani a felhasználókkal kapcsolatban.
  • Jogok: egymás alatt listázva az adott felhasználó összes joga a rendszerben.
  • Vízi fuvarozó jog esetén a "Vízi fuvarozó" felirat jelenik meg.
  • Kikötő jog esetén az alábbi felirat jelenik meg: "Kikötő név - Jog neve".
  • Rendszer adminisztrátor esetén a "Rendszer adminisztrátor" felirat jelenik meg.
  • Regisztráció időpontja.
  • Utolsó bejelentkezés időpontja.

Akciók a felületen:

  • Letiltás: csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó státusza aktív. Megerősítő dialógus után az adott felhasználó státusza letiltottra változik. A bejelentkezett felhasználónál ez az akció inaktív, saját magát nem tudja letiltani.
  • Feloldás: csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó státusza letiltott. Megerősítő dialógus után az adott felhasználó státusza aktívra változik.

A letiltott felhasználóval kapcsolatban támasztott követelmények:

  • Letiltáskor az adott felhasználót ki kell jelentkeztetni mindenhonnan, ahol be van jelentkezve a token timeout figyelembe vételével (tehát a letiltás nem azonnali az architektúra sajátosságai miatt, de perces nagyságrendű).
  • A letiltott felhasználó nem tud semmilyen műveletet végezni még korábban érvényes bejelentkezéshez tartozó autentikációs adatokkal sem.
  • A letiltott felhasználó nem tud bejelentkezni a rendszerbe.